Home > General > Hello Again,Kelas Vokal is back!!

Hello Again,Kelas Vokal is back!!

Salam semua,nampaknya lama giler aku tinggalkan blog ni,maklumlah aku dulu bab berblog ni hangat2 tahi ayam jer..da dua tahun since i set-up blog ni,tup2 bila aku try google dgn keyword ‘asas vokal” blog ni muncul kat atas sekali di google search..dan ini menyemarakkan aku utk kembali bekerja dengan blog ni

Nak jadikan cerita,password dan username blog ni pun aku main redah jer..seb baik doh…so dapatlah aku buat make-over sedikit sebanyak blog ni utk sementara waktu ni

Lagi satu yg aku bersemangat nak berblog balik kat sini adalah kerana ramai jugaklah yg mengomen tanpa pengetahuan aku kehkeh..sekarang aku tak sempat balas lagi ..maybe esok atau sehari dua lagi aku balas lah sikit2

FYI aku takkan dapat nak update blog ni hari2,maklumlah blog ni blog pasal nyanyi jer so ruang skop agak terhad..harap korang faham la yer

Ok aku stop kat sini jer hari ni..next update aku citer pasal tip2 vokal pulak

Categories: General Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

